Followers

Ya...Acu Ke Sana Lagi

Monday, October 24, 2011

Bandung!!!!!! itu lah destinasi percutian acu pada Isnin lepas (17-10-2011)
tak ada niat nak berahsia pun tapi saja suka-suka..hehehehe

acu bertolak dari LCCT pukul 7.35 malam
lewat 20 minit daripada jadual asal
Alhamdulillah selamat sampai di Bandara Bandung jam 8.40 malam
atau waktu Malaysia nya 9.40 malam
sebab waktu di Indonesia berbeza 1 jam dengan Malaysia

Pak Asep; supir kegemaran acu dah setia menunggu
setiap kali ke Bandung, khidmat Pak Asep lah yang kami gunakan
dari Bandara, terus cari tempat makan untuk isi perut

Pak Asep bawa acu ke tempat makan baru....Paskal Food Market

Photobucket

Photobucket


Lepas makan, kami terus ke hotel...Patradisa Guest House
acu menginap di hotel yang sama dengan percutian acu bulan Jun lepas
[klik sini, sini, sini, sini, dan sini]
malam tu acu tidur awal...sebab acu agak kepenatan
selepas seminggu lebih bekerja untuk konvokesyen
esok baru memulakan aktiviti jalan-jalan nya....

tunggu sambungan di entri akan datang :)




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

luahfikiran said...

SALAM,
GEMBIRA DAPAT BERJUMPA PETANG SEMALAM. ACU HEBAT NAMPAKNYA .... KE SANA KE MARI MEMBANTU. CEPAT2 BUAT KAT BBB

Eri-chan said...

jalan lagi acu ni...

azieazah said...

Nanti kalu nak pi lagi, sound eh? Nak join...

@cu SaYaNg said...

Uncle LF::

thanks uncle...acu pun seronok jumpa uncle...apa lagi uncle nie dulu mantan TNC kat tempat acu nie...hehhehee

insyaAllah ada rezeki nanti kita buat kat BBB pula

@cu SaYaNg said...

Eri-chan::

Dah lama tak bercuti :)

@cu SaYaNg said...

Kak Azie::

insyaAllah...tengok next year punya plan ek