Followers

P.E.N.A.T

Thursday, October 20, 2011

Ya Allah lama nya tinggal kan "rumah" acu nie
di biar sepi tak ber"update"
last entri acu 5 Oktober...hari ni dah 20 Oktober dah
sebenar nya dah 2 minggu acu tak masuk ke pejabat
nak update kat rumah broadband pula buat hal

Dalam masa 2 minggu tu selain sibuk dengan konvokesyen
acu sempat juga "terbang" ke luar dari Malaysia
tapi tak lama pun...3 hari saja
Semalam petang acu selamat balik ke sini

Photobucket



Banyak yang nak dicerita kan
insyaAllah nanti mana yang sempat, nanti acu tulis
walau pun semua entri dah basi dah...hehehehee

Okay lah...sampai ketemu lagi ya






Photobucket
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

kakcik said...

Balik kampung lagi, ya? :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

bukan..hehehehe

azwa amani said...

Alhamdullilah slmat sampai Malaysia.. :)

@cu SaYaNg said...

Azwa:

ya..syukur selamat semua nye :)