Followers

Hujung Minggu Di "Kampung"

Friday, July 6, 2012

Boarding pass ready

Photobucket

Booking hotel pun sudah

Photobucket

Beg siap!

Photobucket

Esok acu nak balik "kampung"...hoyeeeee!!!

Photobucket


Ke mana kawan-kawan habiskan masa hujung minggu nie???





Photobucket

12 xoxo:

kasihibu said...

Balik kampung jugak dan melawat anak dara di asrama petang ni gerak .....

kakchik@ella said...

Bestnya Acu. KC rindu HCMC walau dah 2 kali pegi. sopink. sopink. dan sopink lagi. hehehe.

miloais milo said...

jauh jalan berhujung minggu uols...
moga selamat dalam perjalanan ye...

iols kat umah saja lah...

@cu SaYaNg said...

kasihibu::

best nye kan balik kampung kak? :)

@cu SaYaNg said...

KC Ella::

best kan?? acu dah 3 tahun ulang alik ke sana kak :)

@cu SaYaNg said...

miloais::

thanks nok...iols pegi semalam je pun...hhehehehe

Aku Ibu Muda said...

mmg kg acu kt situ ke..? bestnyaaa.. bleh shopping2 raya....hihiii....

@cu SaYaNg said...

Wanie::

"kampung" kedua..hehehehe

[PCL] said...

ole2 dari 'kpg' for mamaD bole acu..hehe.

@cu SaYaNg said...

PCL::

insyaAllah boleh PCL :)

re ranting said...

Baru je balik kampung dah balik lagi ke Acu. Akak melawat kampung Acu 29-2hb,,,lupa pulak nak mintak contact no kaum kerabat Acu kat sana tidak ni boleh buat kawan...hehheheeee...

Papa Mifz said...

semoga selamat pergi & kembali yer Acu...kim salam org kampung!!