Followers

Turun 500gram Naik Balik 1500gram..FuuuHHH!!!

Wednesday, July 11, 2012

Lepas zumba layan Salsa
kengkonon nak kecik kan badan yang montel nie
tapi harapan tinggal harapan je
mana tak nye...cuba tengok gambar-gambar kat bawah nie

Eh jap...nie kami possing dulu ramai-ramai

Photobucket

Lepas tu serbu la!!!! apa nak tunggu lagi kan...hehehehee

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Antara menu yang berjaya menjadikan kami Penternak Lemak Jaya

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Menu sihat cuma nie je

Photobucket

Photobucket

Ehem..ehem...fruits salad tu hasil air tangan acu...hehehehee

Yang baju merah nie lah Sifu Zumba dan Salsa kami..Mr.Alex Phang

Photobucket

Antara geng-geng yang terlibat malam tadi

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

semua happy makan...yang diet pun boleh lupa diri malam tadi
apa-apa pun uols semua memang BEST dengan makanan yang AWESOME!!!








Photobucket

20 xoxo:

kasihibu said...

Akak pun pecinta makanan hehehe.....

miloais milo said...

pavlova - kek....
adehhhhhhhhhhh!~ iols lapor jadiknya hoccay!

Kakzakie said...

Makanan dah terhidang depan mata mana boleh tak rasa - tak boleh tahan...

kakcik said...

Alamak! telan airliur ni... :)

-gedek! said...

tango ada?

gadisBunga™ said...

banyaknya makanan sedapppp!

JunAina said...

Acu...montel tak pe comeyyy...

Papa Mifz said...

amboi meriah yer suasana time tuh...

Afasz said...

sedap nye smua makanan...nk karipapppppppppp

@cu SaYaNg said...

kasihibu::

mana de orang yg tak cinta kan makanan kak..hehehehe

@cu SaYaNg said...

miloais::

meh iols belanje uols makan...

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

hahahaa..tau x pe kak :D

@cu SaYaNg said...

kakcik::

alamak!! bersalah lak sebab buat mak telan air liur :D

@cu SaYaNg said...

uncle gedek::

so far belum ada lagi

@cu SaYaNg said...

GB::

semua nye sedap2 tau :)

@cu SaYaNg said...

kak Jun::

ala..sesekali nak gak kurus cam akak..hehehee

@cu SaYaNg said...

Papa Mifz::

memang meriah sangat..semua hepi dapat makan :)

@cu SaYaNg said...

Afasz::

minat karipap ke???

Bitt (doubleIS) said...

perghhh semua makanan memang terbaikk laa acu sayang!

Eri-chan said...

pitam tgk kek. yummeh...!!!