Followers

Ramadhan #1

Tuesday, July 24, 2012

Syukur Alhamdulillah, tahun nie dapat sambut puasa di kampung
bersama dengan emak dan keluarga acu yang lain
walau pun tak semua dapat berkumpul tapi tetap meriah

Erk..orang dah hari keempat puasa
acu baru nak cerita puasa pertama punye..hehehehehe

Juadah special yang mak acu masak..kari itik..sedap!!

Photobucket

Yang lain-lain nie beli je sebab dapur kat rumah penuh
sesak dengan kuih raya yang orang tempah :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Tak puas berbuka kat kampung :(




Photobucket

10 xoxo:

The Red Rambutan said...

Acu, Kari itik tu mengingatkan acik ke kampung halaman, kat sana pun depa suka masak kari itik juga.

Psst-psst ini berapa orang yang berbuka ni?


Larikkkkkkkkkkkkk

Bitt (double IS) said...

wahhh kari itik yuuu...tak pernah saya rasa... :)

anaa said...

itik tu sapa semelih? acu ke.. hee...

banyak tul juadahh... :)

@cu SaYaNg said...

Pakcik TRR::

oits..tu makan ramai2 aaa...
orang2 yang keturunan camtu memang suka itik kot...

@cu SaYaNg said...

Bitt (double IS)::

acu suka daging itik...tambah lak yang dimasak oleh mak :)

@cu SaYaNg said...

kak anaa::

agak2 aaa acu yg sembelih :p
beli dekat orang kampung yg bela so,dia la yg sembelih kan

Kakzakie said...

Buka kat kampung memang meriah sebab banyak hidangan dan ramai yg makan sama-sama..

Kella said...

cuuu... sedap ke kari itik???

@cu SaYaNg said...

Kakzakie::

tu la kak...meriah dengan makanan meriah juga dengan kaum kerabat..riuh rendah je rumah mak :)

@cu SaYaNg said...

Kella::

untuk acu yang suka itik,acu akan jawab kari itik tu sedap!! :D