Followers

Ramadhan #7

Monday, July 30, 2012

Berbuka di Madam Kwan's Alamanda Putrajaya dengan Fetty

Photobucket

Last acu jumpa, Fetty baru lepas lahir kan anak ketiga nye; Mariam
sekarang Mariam dah almost 2 tahun..makna nya dah hampir 2 tahun
kami berdua tak berjumpa pada hal kami nie bekerja
di bawah majikan yang sama tapi berlainan fakulti
tu sebab le susah nak jumpa :)

Photobucket

Comel betul budak Mariam nie..geram tengok keletah dia
sekarang perut Fetty tengah mem"buncit"...mengandung yang keempat
insyaAllah bulan 9 nie lahir lah adik kepada Mariam

Jom tengok apa yang kami makan
kurma percuma yang diberikan pada semua pelanggan

Photobucket

Air longan pilihan ibu mengandung

Photobucket

Acu minum air kosong je...tak de selera nak minum air manis
Dumpling Soup

Photobucket

Mixed Salad Bowl

Photobucket

Seafood Taufu

Photobucket

Dan juga Spaghetti Bolognaise untuk Mariam

Photobucket

Berselera je tengok dia makan...comel!!!

Photobucket

Photobucket






Photobucket

14 xoxo:

kakcik said...

Comelnya Mariam. :)

Afasz said...

comel la mariam.... >_<

[PCL] said...

Salam ramadhan yg ke 10 acu..sihat ?...muka2 depa semacam acu jer..comei2 :)

Kakzakie said...

Kalau jumpa lambat lagi si Mariam dah ada adik..

Ati Masrif said...

salam acu,

nape kak ati takleh tgk pic tu ye?

hari ni baru ada peluang ifftar kat luar :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

kannn??? comel sangat..geram!

@cu SaYaNg said...

Afasz::

setuju!!!

@cu SaYaNg said...

PCL::

Alhamdulillah sihat...mariam tu lagi comel PCL...geram tengok keletah dia

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

tu la pasal kak
terkejut jumpa dia,tengok dah ngandung semula :D

@cu SaYaNg said...

kak Ati::

uiks...pic apa kak??
acu rasa orang lain ok je kot

Azian Elias said...

so far tak pernah lagi iftar di luar.. maybe nexxt week start kot..

tapi tu lah. makan tak banyak kalau iftar kat luar ni.. sedap bersembang je..

Bitt (double IS) said...

alamak nak skit spaghetti mariam! hahaha

@cu SaYaNg said...

kak azian::

betul tu kak
sembang melampau2
makan sejemput je..hehehee

@cu SaYaNg said...

Bitt::

cik yam tu makan tak habis pun
boleh le bagi pada Bitt..hehehee