Followers

Banzai!!!!!!!!!!!!!

Friday, July 31, 2009

Akhir nye...setelah lama acu tunggu
setelah sebulan berlalu
malam semalam baru acu dapat...
apa yg acu tunggu???

nie gambar2 kenangan masa acu pi Super GT 2009 aritu
dari 19 - 21 Jun 2009 kat SIC
entry yg dah basi...dah hampir busuk dah pun...hahahaa
tapi tak kira...acu nak tulis gak...

huh...gambar2 nie semua sebenar nye dalam camera si dia
kenapa dalam camera dia??
sebab nye masa hari kejadian, acu boleh lupa bawa camera
maka nye, terpaksa la acu guna camera dia

Super GT kali nie, acu beruntung sikit
dengan benda alah nie...

si dia bawa acu masuk ke pit...
so, dapat la acu merasa pit walk tahun nie
nie gmbr acu & Toman...antara kawan rapat si dia

dan dapat le acu bergambar dengan GT chicks...hehehe
nie of gmbr acu GT chicks...kerempeng je semua nye...huhuhu
lawa2 & comel2 belake...

kesimpulan nye, super gt kali nie acu suka...hehehehehe
tq very much darling...luv u


10 xoxo:

sakurasa 2 said...

Wah happynya acu sayang
pi Super GT 2009
bersama sidia yang tersayang...

@cu SaYaNg said...

sakurasa::

yeah...p dgn dia je la kak
p dgn org lain kang lain lak jadi nye...hehehee

LotsOfLove-Pearls said...

ramainya org tinggi2 kat sana...

aiseh..
pict yg bwh sekali tu naper blur....??

hehe.. tanya sambil senyum2..

:)

echah_syed said...

sexy ooooooooo gadis litar..penyeri tika panas mentari :p

cerpelai said...

Edehh..
Kalo gua yang duduk sebelah gadis litar tu mau berdarah idung..!!

Boleh gugur iman dibuatnya.. Nasib gua tak pegi.. Kehkehkeh..!!

@cu SaYaNg said...

LOL::

tetiba masa gmbr last tu,kamera buat hal lak..lensa nye kabur...ahaks

@cu SaYaNg said...

echah::

hahaha...ya betul...makin byk peluh jantan yg kuar ketika terik mentari tu..hahahaha

@cu SaYaNg said...

cerpelai::

tak kan berdarah idung je kot?
hahahhaaa

hysMan.. said...

jelez arhhhhhhggghhhh.....
mane aci acu..
ni buat kemarahan org kg..
hahaa

Dj Epoi said...

Kalau pompuan sama sama pompuan bergambar agak kurang sikit...walaweiiiiiiinya....

Kalau Gua kat sebelah....baru Ngam siut!!!!

Gua jeolous siut!!
Pasal tak nak ajak Gua sekali....

P/S Betul ker pandangan pertama FOC ...heheheheh