Followers

TMC Wellness Spa

Monday, July 20, 2009

Pagi ahad semalam, acu bangun awal
niat ati nak bangun lambat
sebab terasa badan letih sangat tengok MU malam tadi
tapi mengenang kan acu ada janji dengan Maziah
maka nye, terpaksa la bangun...

biasa nye, pagi ahad..acu akan ke pasar tani dekat PKNS Bangi...
bukan buat pe..pi beli makanan je pun...hehehehe
tapi pagi semalam sebab ada janji temu tu
so, acu masak je la...
acu goreng kopok leko & buat kue teow goreng
maklum le si Anuar & Amzar datang tido kat umah acu
mau kebulur diaorang kalau acu tak masak bekpes...ahaks

dalam pukul 10.40 acu kuar dari rumah
singgah isi minyak jap kat Shell Sg Ramal
pastu terus le ke destinasi janji temu...

memandang kan tempat janji temu tu
sebelah dengan Mines Shopping Centre
maka nye, acu tinggal kan both of them kat situ
pastu acu terus kan le perjalanan acu...

maziah sms bagitau dia dah sampai..
acu pun kelam kabut le cari parking...time tu dah pukul 11 lebih dah
temu janji nye pukul 11...mapuh le
time nak cepat nie parking lak penuh...
kena la parking jauh sikit...aduihhh...

dengan penuh catwalk nye...hahaha (catwalk ke bulldogwalk??)
acu nie nak ke mana????
melangkah dengan penuh keyakinan...masuk ke sini

Maziah tunggu acu kat lobi
jumpa je Maziah, terus cari tempat yang dituju...
oppss!! lupa lak nak bagitau
sebenar nye kami ada janji temu nak ke Wellness Spa kat Mines Hotel nie
ari nie kami nak buat anti stress massage

huh...dah tak sabar nak tunggu badan di urut nie
sebelum urut, kami minum herbal tea dulu

nie suasana bilik dalam spa tu
kalau nak privacy, bilik untuk sorang pun ada

sedap kena urut, acu sampai terlelap...hehehehe
tengok le muka baru bangun tido..hahahaa
natural beauty u....muahahahaa (cet! perasan nak mapuh..)



dah selesai semua around 12.30, acu call diaorang
kebetulan diaorang pun dah selesai membeli
jadi nye, acu just tunggu tepi jalan
amik diaorang terus la gerak pi umah kakak acu kat BTHO

lunch kat sana...kakak acu masak
pastu lepak kejap tunggu abang acu siap untuk balik
kakak & abg ipar acu yg pi antar diaorang
Anuar pun tumpang sekali..nanti antar dia ke asrama
pastu acu terus gerak balik umah...

on the way tu, singgah beli barang umah sikit
pastu basuh keta yang dah tak de rupa keta lagi dah
pastu balik umah...bagi ikan makan
pastu lipat baju sambil layan tv

9 xoxo:

nurdaniella said...

salam acu.. huhu, best kena urut.. sampai lelap2 lagi.. nasib baik tak lelap sampai petang, hehe..

fazemy said...

Eeee..saya geli badan kena urut.hehehe

Dj Epoi said...

Oh dah......lama belakang Gua takder yang picit2 hohooooooooooooooo!!!!

Oh Acu!!!.....Gua windu ler ngn Rambut kinting2 LU hehheheheh

amirul said...

Salam acu,

Seronok juga sesekali badan diurut... hilang sakit2 sendi + letih...

LotsOfLove-Pearls said...

mesti meremang jer bulu roma LOL kalau urut2 nie...
tapi mesti best kan...
release segalanya...

@cu SaYaNg said...

Nurdaniella::

hahaha..mau kena halau kalau lelap smp petang kak oi...

@cu SaYaNg said...

fazemy::

acu ada part yg geli..ada part yg ok.. :-D

@cu SaYaNg said...

DJ Epoi::

rindu rambut acu??
bg alamat,meh acu pos rambut kerinting acu nie..hahhahaa

@cu SaYaNg said...

Amirul::

ya...betul...