Followers

Mandi Manda Di Batu Hampar

Thursday, July 2, 2009

Lokasi :: Batu Hampar, Yan Kedah
Tarikh :: 12-06-2009
Actor :: Acu, kakak, kakak ipar & Anak2 sedaraku

Sebelum mandi singgah, antar mak acu kat umah besan dia dulu
sebelum kami terus kan perjalanan ke atas bukit sana nuu...
sempat le makan buah rambutan dulu..hehehehe






lepas tu terus gerak naik ke Batu Hampar...
ramai nye la orang...maklum le ari jumaat, Kedah kan cuti
muka tak sabar nak mandi...

nak turun mandi, jalan nye bukan main berbukit lagi
laluan nye memang le sangat mencabar...huhuu
kakak acu (baju merah) & kakak ipar acu tengok je anak2 mandi

syok nye tengok diaorang mandi...






5 xoxo:

Jake's Daughter said...

Seronoknya mandi....
Nak ikutttt...........

@cu SaYaNg said...

jom aaa...kena ikut aku blk kg le...hehehehe

Dj Epoi said...

Lama nyer Gua tak pekna air batu hampar nih....?

MEsti Best gilak!!!

Last masih dalam waktu sekolah siut!!

LotsOfLove-Pearls said...

best banyak buah2an...

enjoy jer mandi manda..
seronok...

salam dear acu..

nurdaniella said...

salam acu.. uwaaa, dah lama betul tak menikmati kesejukan air terjun nih..