Followers

Acu Nak Balik Kampung

Thursday, December 31, 2009

You spin my head right round, right round..
(bunyi ringtone hp acu)

"Hello..Assalamualaikum.."


"Hello..W'salam..tiket bas dah beli. 9.30am"

"ok..bye.."

"bye"


satu perbualan telefon yg ringkas tapi
info yang ingin disampaikan padat & jelas sekali...hehehehe
sebenar nye My Darling called...esok acu akan balik ke kampung
wah...tak sabar nye nak sampai kampung!!!!!!!!!!!
sebab mak cakap...

"esok nak kacau bubuq asyura"

tapi insyaallah acu akan sampai petang
so, tak dapat la tolong mak & kakak & abang kacau bubur asyura tu
cuma dapat makan je...hehehehee

ok lah kawan2..nak balik dulu
nak packing barang...basuh baju..kemas rumah...
(erk...malam new year disambut begitu lak kan??)
insyaallah panjang umo, kita jumpa lagi tahun depan...





9 xoxo:

Dj Epoi said...

Selamat Tahun Baru wahai sahabat...
Mudah2 agar Cita2 Tercapai ditahun 2010 nih...

Bubur Asyuraaaaaaaaa....walaweiiiiiiiii dah lama tak perkena tuh!!!

azieazah said...

Selamat balik kampung ACU, semoga bergumbira bersama keluarga tercinta..

best tu Bubur Asyura..

tingat pernah kacau berkawah-kawah bubur asyura untuk program sedekah untuk anak-anak yatim..besttttt

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

wow.... bernew year di kampung.
dengan bubur asyura plak tu...
sedapnya..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

wow.... bernew year di kampung.
dengan bubur asyura plak tu...
sedapnya..

yatie81 said...

salam acu..

dgn bangganya dh pandai add dh checklist tu..ahakss....happy new yaar 2010.

echah_syed said...

balik mana ni acu??

tak dapat peluk acu sbb takde rezeki lagi.. :(

Dj Epoi said...

Pls !!
Update your Blog!!!

Hehehehehe...

Ini satu arahan!!

@cu SaYaNg said...

echah::

acu balik kedah la kak echah..
tu la..teringin sgt nk jumpa kak echah..huhuhu

@cu SaYaNg said...

DJ Epoi::

humang aiii...siap bg arahan tu..takut nye saya!!!! hehehee

baik encik..nanti saya updet blog saya...