Followers

Bohsia-Jangan Pilih Jalan Hitam

Monday, April 27, 2009

Lepas amik & makan ubat gastrik ari kamis tu
acu lepak kejap dalam keta...tido
dia naik ke opis dia..setel keje sikit lagi
dalam pukul 3.45 dia datang balik
kira dia terus balik le...
lepas bangun je tido tu perut pun dah terasa lebih ok
compare dengan sebelum nie...

dia bagi acu sekeping kertas...
"Bohsia - Jangan Pilih Jalan Hitam"
wah...tengok wayang...hehehehe
dalam sakit2 tu terus rasa teruja..hahaha
buruk betul perangai acu nie... :-D

kami ke GSC Pavilion...
emm...not bad utk 1st day tayangan nie
hampir penuh panggung...tinggal beberapa barisan depan skrin je yg kosong
bahagian belakang nye hampir penuh...
yg ramai nye budak2 remaja la...ala2 mat rempit gitu

cerita yg mengisah kan mengenai 2 orang bohsia Tasya (Nabila)

& Amy (Salina)

yg rosak akhlak nye disebab kan sejarah hidup diaorang...
sorang disebabkan masalah keluarga seorang lagi lak sebab dirogol bapa sendiri
antara pelakon2 yg terlibat dengan filem Bohsia - Jangan Pilih Jalan Hitam nie

untuk permulaan cite nie nampak menarik...
filem yg dilabel kan sebagai 18PL nie memang kurang sesuai le untuk
di tonton oleh ABU a.k.a Anak Bawah Umur...

bahasa2 yg digunakan kasar...budak kan senang je nak ikut if bende2 tak elok nie

ada gak adegan2 yg sedikit "hot" dalam filem nie


tapi keseluruhan cite nie kira ok la...
cuma ending nye je yg hampeh...emm...

masa keluar dari panggung tu acu terdengar sorang budak laki nie cakap kat kawan dia

"cis..rugi 10rgt...tu la korang nak sangat tengok cite nie. tengok cite hantu pun best.."

so, lu pikir la sendiri...hehhehehee

p/s::tapi bukan senang nak puas kan ati semua orang kan ;-)

8 xoxo:

cerpelai said...

Kalo Acu cakap endingnya hampeh, jawabnya memang gua taknak tengok laa..

Err.. sebenarnya gua lagi suka tengok cerita omputih.. Bukan menganak-tirikan filem melayu tapi filem melayu sendiri yang memperkotak-katikkan penontonnya..

(sastera la pulakkk..!!)

LotsOfLove-Pearls said...

Hye there Acu..

Setakat nie yg saya baca komen agak -ve utk filem nie..

Hehe..

Hari tu nonton movie Hantu Jamu Gendong.
Saya tdo jer dlm panggung. Keluar cam xder perasaan..

Rasanya baik tengok Jangan Tegur..

@cu SaYaNg said...

cerpelai::
hehehehe...jgn aaa ckp macam tu
tau shamsul,marah lak dia kat acu
tapi memang kureng sikit le cite nie...tggu je la kuar kat tv raya nie.. :-D

@cu SaYaNg said...

LOL::
best tak Jangan Tegur?
acu lum tengok lagi aaa

Fazemy said...

HEmm hampeh yer cite dia..tgk preview pun rasa cam hampeh. muahaha. Yelah tggu raya je la kan acu unt tgk cite nih. Dasyat tu sakit2 blh layan g panggung. hebat btol acu ni.

@cu SaYaNg said...

sedikt hampeh la...
hehehehe...yg sakit perut
mata tak sakit...kaki tak sakit..
mapuh le bos acu baca entry nie nanti..ampun ya boss... :-D

Anonymous said...

училки http://free-3x.com/ порно фото подростков с родителями free-3x.com/ малолетние шалавы фото ню [url=http://free-3x.com/]free-3x.com[/url]

Anonymous said...

секс проститутки шлюхи
хочу заняться гей сексом
эротика самый удобный сайт
фан клуб порно звезд teen
порно известных