Followers

Tahniah

Friday, April 3, 2009


Congratulations to Datuk Seri Mohd Najib Bin Tun Hj Abdul Razak
yang telah selamat dilantik sebagai Perdana Menteri Malaysia yg ke-6
pada 3-April-2009
semoga Perdana Menteri ke-6 nie dapat mengembalikan
(dah betulkan dah...saje je nak test tengok korang semua alert tak..hehhehe)
kemakmuran negara Malaysia....dapat meneraju Malaysia menjadi
sebuah negara yg disegani di mata dunia...Amin

9 xoxo:

Dj Epoi said...

Tahniah....

Mudah-mudahan berjaya membuat Kebaikan pada MALAYSIA......dan mencuci kotoran2 degil yang lampau hehheheheh..

echah_syed said...

amin..:)

nurdaniella said...

salam acu.. perdana menteri ke 6 la acu.. pak lah yang ke 5.. atas betul, bawah lak salah.. huhu..

MaDihays{Ida} said...

salam ziarah

erisya nor said...

acusayang...nasib baik foto tak salah huhuhu papepun, semoga ada perubahan yang positif...yang dah lepas biarkan berlalu ..manusia kan selalu berubah? hmmm...bukan mudah menjadi pemimpin ni...semua akan ditanya di akhirat kelak!

kamalnzura said...

moga Malaysia aman selalu di bwh pentadbiran baru!

Linda Latip said...

hahahahaoi nk test ke mmg salah betoi hahaha..

ha ah aiza lah..kwn kmk korg tu kan..huhu chomey anak2 die!

@cu SaYaNg said...

linda::
muahahaa...ala anggap le aku nak test..iskh ko nie...x leh simpan rahsia la...hahahaha

a'ah anak2 dia mmg comel2..tp aku lum penah jumpa live lg dgn anak ke2 dia tu...dok tgk gmbr je...geram tgk pp diaorang..tembam2...

@cu SaYaNg said...

madihays{ida}::
thanks ya sbb sudi singgah
salam perkenalan