Followers

En FENDI

Wednesday, April 8, 2009


Handbag baru acu..hehehehee...
semalam jalan2 konon2 nak window je
bila tengok en FENDI nie terbekenan lak
pastu terus terbeli lak...ahaks...

7 xoxo:

sakurasa 2 said...

Wah cantik!!!!
sweet aku pun suka warna tu.

@cu SaYaNg said...

tu le sebab nye acu terbeli..hehehe
jatuh cinta pndang pertama..hehehe

aramis2177 said...

lawa2!xsesia hang terbeli piah wey!hehehhee

cerpelai said...

En Fendi???
Tak paham laa sis.. Jenama beg tu ke?.. Kehkehkeh..

@cu SaYaNg said...

aramis::
hahahaa...pasai lawa la yg aku terbeli tu...cinta pandang pertama..


cerpelai::
yup..FENDI tu jenama beg tu ;-)

YUZIE AMIR said...

weh sebijik mcm Fendi aku..tapi dah almarhum dah huhuh..
hang sebut smtas..aku pun jadi rindu gak..last week aku jumpa azrul affendi..hmm rupa xmcm dulu dah..dah jadi pak org ni takda jambu2 mcm dulu dah hahahah..tapi ckp tetap gelut2 mcm dulu hahaha..

@cu SaYaNg said...

hahaha...mamat tu memang menten kalut...dia dok kajang.aritu dia jadi cikgu tapi la nie dah berenti dia jadi wartawan kat BH lak...