Followers

Doa kan Acu ye

Monday, April 13, 2009

Kawan2...kakak2...adik2...abang2...
esok acu ada interview jawatan Pegawai Teknologi Maklumat
atau nama english nye System Analyst...
tolong doa kan untuk acu ye... ;-)

iskh...berdebar lak rasa nye..

13 xoxo:

Dj Epoi said...

Gua doakan..Acu....

Inshaallah
Rasanya....semalam Gua mimpi Lu dapat kerja nih heheheheh

@cu SaYaNg said...

tq..tq...tq..Amin
mana tau berkat doa kawan2
ada rezeki acu dpt jawatan tu

aramis2177 said...

Moga hang berjaya!Amin!!!!jawab soklan leklok tau!!!!take care datinku.....

@cu SaYaNg said...

thanks dear
aku dok tengah risau nie
iskh..iskh..

echah_syed said...

insyaALLAH..interview katne acu??

bila dah berjaya jgn lupe belanja combi ekk.. :p

sakurasa 2 said...

acu sayang
akak doakan insya Allah berjaya.Amin

Jake's Daughter said...

Ieda doakan acu berjaya..Aminnnnn
Interview kt mana???

azreen said...

Good luck Pyah.....aku doakan ko buat yg terbaik k... :-)

Dj Epoi said...

Jangan Tension2....

Salam.........Jom redah blog Gua ada OLE-Ole dari Bandung.....mana tau ada rezki Lu & kawan2 dari BLOG nih

amirul said...

Salam acu,
All the best! lakukan yg terbaik... :)

hysMan.. said...

Acu..gud luck..
buat yg lebeh baek dr yg terbaek..
so camne???wokey??

yatie81 said...

semoga berjaya utk dpt jawatan tu ekk...:)

@cu SaYaNg said...

tq yatie...Amin..