Followers

Mata Boleh Botak Ke..???

Tuesday, October 12, 2010

acu nak tanya la...
apa sebab nye bulu mata kita gugur ek..
kekadang tu sampai 3-4 helai sekali gugur..
selalu nye mata kanan tapi ada kekadang mata kiri
kalau mata kiri cuma 1-2 helai je...

dalam seminggu pasti ada je yang gugur...
buat acu risau je kalau tetiba mata jadi "BOTAK"..
(erk..mata boley botak ke???)

ada sesiapa yang boleh bantu acu ke????


p/s::acu mohon pada kengkawan..acu hanya sempat jengah je tapi
tak mampu nak tinggal kan jejak...kebizian tahap cipan...



8 xoxo:

diriku said...

oo..ge ke..kena pakai syampu kat mata lh plh..mcm pakai kt rambut tu..he2..gurau je..

erisya nor said...

salam..

Salam,
alahai sayangnya bulu mata acu yang cantik tuh! hmm..ada org beri petua, sebelum tidur sapu air teh ke bulu mata...tapi jgn lak macam kawan akak dulu...letak air teh yang bergula...bila bangun pagi bengkak mata... digigit semut! soo...pastikan teh yang tidak bergula , ya acu (kalau nak cubalah hehehe)

Benrauf 2.0 said...

orang tua2 kate bulu mata jatuh maknanye ade orang rindu.

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

betul.. vic pun dgr org kata kalau bulu mata jatuh tandanya org rindu.. tah apa kena mengenanya pun tak tahu lah...

tp kalau betul...

ramainya yang rindukan acu..

siapakah agaknya gerangan jejaka-jejaka itu ye?

@cu SaYaNg said...

diriku::

wah...mau merah mata sbb syampoo asyik masuk dlm mata ja...hahahaa

@cu SaYaNg said...

kak erisya::

ye ke??
emm...lepas nie kena cuba lah
tak cuba tak tau betul ke tak kan??
tq kak...

@cu SaYaNg said...

Benrauf::

ye ke???
ada jugak org ckp ada org benci kita...emm...mana satu yg betul ek..

@cu SaYaNg said...

VIC::

wah...ramai tuuuuu...
jap..jap....nak pikir...satu kat sini..satu kat sana...satu kat sinun...satu kat...brape byk satu daa....hehehehee...

ntah la vic..x tau la betul ke tak fatwa tu...hehehee