Followers

Ibu Galak Anak Berkhalwat????

Friday, October 29, 2010

APA????!!!!! Ibu galakkan anak berkhalwat????
gile ke acu nie??? ada ke seorang ibu sanggup bersubahat
untuk sama-sama melakukan dosa dengan anak nye???


iye...ada....kenapa??? tak percaya ke????
kalau tak caya klik kat [
sini]...korang baca la sendiri...

lepas baca artikel tu tetiba acu teringat pada seorang
kawan acu di kampung...kawan sama sekolah rendah...
tinggal tak jauh dari rumah acu....
tapi kami bukan lah sebaya...dia tua setahun daripada acu

ayah dia buta...dan mak dia dah tua
dia sanggup mengambil kesempatan atas kelemahan orang tua nye
dengan melakukan maksiat dalam rumah sendiri...
dia mengugut ibu nye supaya ibu nye tutup mulut...


si ibu tua nie memang tidak berani menentang anak nye...
takut....itu perasaan si ibu tadi...takut di cedera kan oleh anak nye sendiri
boleh dikatakan hampir setiap malam kekasih kawan acu
datang bermalam di rumah mereka...
jiran sekeliling menganggap perempuan tu kawan
kepada anak perempuan keluarga tersebut...
jadi tak de siapa pun amik kisah...

sehingga lah sampai satu tahap si ibu sudah tak sanggup lagi menanggung dosa
dia nekad melaporkan kegiatan maksiat anak nye pada orang kampung
akhir nye, tertangkap la kawan acu nie bersama dengan kekasih nye..

hukuman yang di terima tentu nye lah penjara dan juga sebatan
kenapa sampai kena sebat pula????

ye...satu sikap kawan acu yang menjelikkan ialah
dia nie bukan saja bernafsu dengan perempuan
malah dia juga mempunyai nafsu yang songsang..
dia didapati bersalah sebab meliwat anak jiran nye...

dengan upah cuma 20 sen...dia meliwat budak lelaki
yang berusia dalam lingkungan 5 atau 6 tahun...
hukuman untuk kedua-dua kesalahan nye...
6 tahun penjara & sebatan

acu mengharapkan kawan acu nie berubah
semoga Allah memberikan dia petunjuk & hidayah
untuk kembali ke jalan yang benar...amin...



p/s:: gambar hasil ehsan MR.GOOGLE

3 xoxo:

azieazah said...

Kak Azie baca tajuk ti Harian Metro harini, tapi sebab sibuk sangat, tak sempat baca habis pun isi ceritanya..


tapi dapat agak ler, lebihkurang gitula. Agaknya mak dia pun dulu camtu gak kottt...

@cu SaYaNg said...

kak azie::

ntah la kak...nau'zubillah
semoga di jauhkan la..

mizzyN said...

tulah kan,
saya dulu masa tunang pun mak tak kasi tidur rumah kalau balik ke JB. Satu time tu tunang tido hotel, satu time tu sebab dia datang dengan bakal adik ipar saya yang berumur 15 tahun maka dapatlah tumpang rumah tido. rasa mcm kesian kat tunang walaupun datang nak tolong urus pasal kahwin.

skang dah kwn senang cite.