Followers

Chinta Canduri

Wednesday, October 6, 2010

Sesibuk mana pun acu dengan keja opis
acu akan pasti kan 6.30petang je acu dah tercongok depan TV
tengok apa lagi....tengok slot akasia la kat TV3...
ala..drama lakonan Fasha Sanda dan Adi Putra tu...
yang ada Azhar Sulaiman, Natasya Hudson dan adik Sasha Saidin tu
haaaa....pandai pun...drama CHINTA tu la...


korang tengok tak???
erk...tak tengok???? tengok CINTA KIRANA???
ala...nape korang tengok drama Indonesia??
support la drama Malaysia...tak salah kan???

ok..ok...back to drama CHINTA...
acu nie bukan la peminat setia Fasha Sanda
malah acu tak minat pun dia...tapi dia cantik kan???
tapi lakonan Fasha dalam drama nie macam best lak...


CHINTA mengisahkan Chinta (Fasha Sanda) seorang gadis yang
baik dengan imej bertudung berasal dari sebuah kampung.
tapi hidup nye mula di timpa 1001 dugaan
bermula dengan abang kandung sendiri yang mencabul nya
kemudian menjual nya kepada orang kaya di kampung nya
dan turut juga turut dirogol oleh kekasih nye sendiri
walau pun dia tidak penah engkar suruhan Allah...

dia mula mempersoalkan takdir nye dan merasakan Allah tidak
berlaku adil pada dia...lalu dia pun mula bertekad dan bangkit
untuk mengubah takdir hidup nya...melarikan diri ke Kuala Lumpur
dan meninggalkan zaman silam nye yang penuh duka di kampung
dan dia juga tidak percaya dengan lelaki dan perkataan cinta lagi...

dari seorang yang sopan bertudung litup di kampung
Chinta berubah menjadi peragawati yang cantik, seksi & menggoda
bersembunyi di sebalik status peragawati terkenal dia sebenar nye
merupakan seorang pelacur kelas atasan...
Chinta kekal dengan misinya bagi melangsaikan rasa
dendam di hati yang kian menebal...

nak tau kesudahan hidup Chinta???
kena la tonton sampai abis drama nie...
setiap ari isnin hingga khamis pukul 6.30petang
terasa seperti fenomena NUR KASIH berulang semula
sebab setiap ari akan tertunggu-tunggu apa akan berlaku selepasnye..


::gambar ehsan En.Google::




7 xoxo:

kakcik said...

kakcik tengok juga cerita ni bila 'terserempak'. Kakcik pun amat tidak suka dgn FS tu...

kamalnzura said...

piah, aku pun duk congok depan tv bila 6.30pm..hehe

azmiroy said...

tak boleh nak komen kerana nonton Cinta Kirana he...ikut kehendak semua

azmiroy said...
This comment has been removed by the author.
@cu SaYaNg said...

kakcik::

acu pun tak 'brape' suka dia tapi sebab drama nie best..melekat jugak le walau pun dia berlakon..heheehehe

@cu SaYaNg said...

kamalnzura::

best kan drama nie???la nie kelam kabut je kalau dh 6.30 tu..hehee

@cu SaYaNg said...

azmiroy::

ya...mmg pun...ikut taste masing2..acu pun kekadang tgk gak cinta kirana tu..hehehee