Followers

Serabut weh....

Thursday, October 28, 2010

"aku sikit pun tok heghe...
mu ghoyak ado gewe...
aku sikit pun tok bimbe...
jate buke mu soghe.."

Tu antara bait-bait lirik yang ada dalam lagu nie
tak tau la betul ke dak penyanyi nie dari Kelantan
loghat yang digunakan memang loghat Kelantan la
tapi penyanyi nye erk...gediksssss gile...

Lagu yang bertajuk "Serabut Weh..." di nyanyi kan oleh 4 Ratu
dikeluarkan oleh Naga Naga Studio..



semoga korang terhibur weh.....


14 xoxo:

kakcik said...

Mace-mace (macam-macam..) ....

@cu SaYaNg said...

kakcik::

tu la pasal kak oi...
lawak pun ada geli pun ada...aduih..

d_tieah said...

Tak pernah plak lgu ni..
Haha..

echah_syed said...

dorang ni siam kot.ish2..

Amy Syaquena said...

salam..

x pernah pulak dengar lagu nie, macam2 la..hehehehehe..

follow sini

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Diorang ni dah lama wujud... tp tak popular pun. Tapi video klip mereka mudah didapati di youtube dan vcd cetak rompak. Tujuan orang beli pun bukan nak dengar suara diorang, cuma nak tgk keseksian diorang je. Bila ada org komplen mengenai kumpulan ni yang seolah seperti "jalang" dalam melodi aritu.... pengurus dia mati2 membela kononnya budak2 ni baik... dari kampung, sblm ni pakai tudung...

Astaghfirullah-Al Azim...

bUdAk kEnTaNg said...

ini local ke ape acu?? so gediq laaa.. huhuhu

azmiroy said...

itu lagu ring tone saya....tu.. he..he..
bose..bose...bose..

@cu SaYaNg said...

d_tieah::

acu pun tak penah dengar..1st time dengar..hehehee

@cu SaYaNg said...

kak echah::

mungkin la kot...
orang siam yang tinggal di Kelantan

@cu SaYaNg said...

Amy Shaquena::

sama la..acu pun 1st time dengar

@cu SaYaNg said...

VIC::

owh ye ke??
nie 1st time acu tau psl diaorang nie

@cu SaYaNg said...

budak kentang::

ntah la man...siam kot...

@cu SaYaNg said...

Tuan Azmiroy::

perghhhhh..!!!! ringtone bose..bose..aaaahhh...

heheheee