Followers

Bengong!! Bodoh Nak Mampuss!!!Sakit Hati..!!!

Friday, November 26, 2010

Tak tahu nak cakap apa..bengang..sakit hati..marah!!!!
semua perasaan ada...semua nya bercampur baur..
acu tau ada antara kawan-kawan yang dah tengok video ni
dan mungkin ada yang belum tengok

Bagi yang belum tengok...ni acu upload kan video tu di sini
kawan-kawan tengok dan nilai kan lah sendiri...
tak tahu lah samada perempuan tu ibu nya atau bukan
tapi yang pasti..dia seorang WANITA YANG TAK ADA HATI PERUT!!!!

video


"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

9 xoxo:

amir07_johor said...

ni bukan orang malysia ni..cam bunyi thailand

Mizi a.k.a SKELERTOR said...

time buat sedap jek dah dapat mcm anak kucing dah die bt

azwa_amani said...

stop child abuse,...sedihhh..xnak anak meh sini.. :)

hysman said...

bongok sengal syaitan iblis..
ape hal minah ni..
dah takde akai kah??
grrr.. geram siuuttt

midiaida said...

ala x sanggup nk tgk..heheh..pape pun..kite sokong pya..bengong!!bodoh nak mampuss!!sakit hati!!..sabo jek le..;D

Benrauf 2.0 said...

bukan mak budak tu. tu syaitan dari keturunan manusia.

diriku said...

ishk2..

ken said...

tsk tsk tsk :/

Mas said...

memang tak ada hati perut langsung......kejammmmm....bodohhhhh....bengonggg....
marah sangat mas tengok video tu.....apa dosa budak tu......