Followers

Eeeeeeyark...Tak De Menatang Lain ke???

Thursday, November 11, 2010

Kot ye pun nak ada feveret pet
tak de ke haiwan lain yang nak di bela...
aduihhhh...nape la pi pilih katak dek oi..????
geli geleman la nengok kan katak tu...

nak tau berita lanjut korang klik kat [sini]
atau pun klik kat [sini]


p/s:: gambar ehsan En.Metro





"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

✿....rossa alina....✿ said...

"eee" perkataan pertama kuar dari mulut saye..geli je ngn katak..

midiaida said...

tau x pe..nak termun*** dibuatnye..adoiii mcm2 habit..hahah..

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Ini katak yang terberat yang dijumpai di Kelantan sebelum banjir besar aritu kan?

bUdAk kEnTaNg said...

katak oh katak kenapa panggil hujan,mcmane aku tak panggil manusia pegang aku... i naek lemas u..
hahahaa...

azieazah said...

Katak?

Oh tidakkkk...!

Benrauf 2.0 said...

besarnya katak. berapa ribu boleh jual ni? kalau tokek mau riban-riban. kalau katak taktau pulak pricenye.