Followers

Breakfast - Through Years After Wedding

Wednesday, November 3, 2010

Saje nak kongsi email yang acu dapat...terasa lucu pun ada

"Breakfast change during years after wedding:


1st Year



2nd Years



3rd Years



4th Years



5th Years



After 10 Years



After 20 Years



After 25 Years

Wahai kawan-kawanku yang dah berkahwin
begini kah realiti breakfast anda semua???
heheheee....




"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

14 xoxo:

kakcik said...

Kalau hari kerja.. tak sempat nak breakfast sama2... cuma sesekali singgah di kedai makan. kalau hari cuti, selalu 'brunch' je ... terus makan yang berat2.. tak pernah makan roti ngan telur! ;-)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

wah..pandai cari alasan ek..
hahahahaa

ainnoraini said...

salam ziarah...
saye mmg suke mkn roti + telor ni...

+d.O.Y.A.h+ said...

nak makan telur sseparuh masak!

@cu SaYaNg said...

ainnoraini::

salam ain..
owh ye ke??
acu pun suka tapi tak suka telur goyang camtu..suka telur yg well done

@cu SaYaNg said...

dOYAh::

wokey siap...hehehe

midiaida said...

ahaksss..kite x de pun camtuh tau..heheheh..sbb kalu roti n telur biase midi wat sendiri..ekekek..x ley manje sgt..t x gheti nak berdikari kalu kite x sihat..hohoh..

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha..kiutnye breakfast.. :)

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

ngapa jadi hitan kelat tu? Sebab tu orang tua2 cakap jangan nyanyi kat dapur. ekekekekke

@cu SaYaNg said...

aida::

bagus..bagus...hehheee

@cu SaYaNg said...

rossa alina::

tu brekafast yg ringkas la tu

@cu SaYaNg said...

VIC::

erk...roti itam ada kena mengena dgn nyanyi kt dapur ke VIC??

azmiroy said...

yang hitam kelat tu fasal masa tu dah nyanyok

Benrauf 2.0 said...

haha..sy suruh bini sy masak cekodok je.