Followers

Semoga Kembali Sihat

Friday, November 19, 2010

Sabtu lepas, acu terpaksa balik ke kampung
ada kecemasan...2 kali kakak acu call

"abang dah kritikal..dah masuk icu"


segala perancangan nak menonton show FT di The Curve
terpaksalah acu batalkan....maaf ye kawan-kawan
acu bertolak dari rumah dalam pukul 11.40 pagi...
sambil berdoa semoga tiada apa-apa yang terjadi dalam perjalanan
dan berdoa semoga abang ipar acu masih di beri kesempatan
untuk berjumpa dengan anak tunggal nye; Abang Yeh...

Masa dalam perjalanan tu acu dapat sms daripada kakak
mengata kan abang ipar acu dah stabil...
Alhamdulillah...rasa tenang la sikit nak drive...
acu selamat sampai kat kampung dalam 3.30petang
malam tu baru acu ke hospital untuk menziarah

Esok nya sekali lagi acu ke hospital bersama dengan mak & kakak
Alhamdulillah abang ipar acu dah di tempat kan di wad biasa
cuma Abang Yeh masih belum dapat dihubungi lagi
sebab masih dalam kapal untuk perjalanan ke Labuan...

Masa nie kakak acu tak ada sebab balik rumah selepas semalam kat hospital

Oh ye lupa pula nak beritahu sebab abang ipar acu ni masuk hospital
sebenar dalam badan dia tak ada "garam" langsung kerana cirit-birit
sebab tu dia jadi lemah...
tapi Alhamdulillah sekarang nie dah beransur pulih
paras garam dalam badan dia pun dah bertambah
setiap hari kena makan makanan yang masin-masin supaya garam bertambah

dan Alhamdulillah Abang Yeh masih di beri kesempatan oleh-NYA
untuk berjumpa dengan ayah dia lagi...
Abang Yeh selamat sampai ke kampung pagi Aidiladha...

Semoga abang ipar acu kembali sihat seperti sediakala...amin..




"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Syukur alhamdulillah... semuanya selamat.

kakcik said...

Alhamdulillah.. semoga kesihatan abang ipar Acu akan terus bertambah baik. :)

@cu SaYaNg said...

VIC::

Alhamdulillah..

@cu SaYaNg said...

kakcik::

amin...

ayien78 said...

Insyallah ...getting better dgn doa dr keluarga terdekat... **dik ..i loike ur backdrop... animation yg sgt cute...

@cu SaYaNg said...

ayien::

amin...
tq ya...