Followers

Contest Mimik Muka Yang Menarik

Friday, November 26, 2010

Tadi acu berjalan-jalan ke blog cik qila
tiba-tiba acu rasa tertarik dengan contest yang cik gila sertai
acu rasa tertarik sebab contest nya mudah saja...
penganjur contest ni ialah cik cikin


Jom kita tengok apa yang diperlukan untuk sertai contest ni ya

Syarat Pertama::
Blogger mesti warganegara Malaysia
- Ya..acu warganegara MALAYSIA

Syarat Kedua::
Mesti menjadi follower kepada cik cikin
- Baru je follow blog cik cikin

Syarat Ketiga::
Kena letak gambar mimik muka yang anda rasa menarik
- Ini gambar yang acu pilih...


Syarat Keempat::
Kena cerita la pasal gambar yang dipilih
- acu pilih gambar di atas sebab tu gambar perempuan 'jakun'
yang menyerlah keterujaan nya. gambar di ambil semasa pertama
kali menjejak kan kaki kat lapangan terbang Paris.tengok rombongan
yang turut serta sama-sama pelik..apa lah yang membuatkan
perempuan 'jakun' ni suka sangat sampai menyeringai galak seperti tu.


Syarat Kelima::
Gambar mestilah gambar anda sendiri.
- CONFIRM!!! tu memang gambar acu..

Syarat Keenam::
Lepas buat entry pasal contest ni seperti biasa lah kena tampal
link contest ni dalam entry contest kat blog cik cikin

Syarat Ketujuh::
Kena letak kan gambar banner contest kat atas tu dan link kan
pada entry contest dalam blog cik cikin

Syarat Kelapan::
Kena tag kan contest ni kepada 3 orang kawan
- acu nak tag kan contest ni pada YONG, FARAH & KAKCIK
hehehee....jangan marah ye kawan-kawan...
kalau kawan-kawan yang lain mahu turut serta boleh saja...

Tarikh Tutup:: 25-Disember-2010

Nak tahu lebih lanjut boleh klik kat [sini]





"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

1 xoxo:

Nurul Ashikin said...

suke2! thanks 4 joining!!