Followers

~Beraya Di Chop & Steak~

Thursday, October 16, 2008

Semalam sepatut nye acu & suria
ikut Kak Rozy beraya di Dewan Perdana Felda, Jln Semarak
iye..iye la acu & suria nie pakai baju vouge..(erk...vouge ke acu???)
alih-alih last minit Kak Rozy cancel lak...uwaaaaaaaaaaaaaa
sedey nye...uhuk..uhuk..uhuk...

sebab nye keta Kak Rozy masuk workshop...
lambat lak siap supposed siap around 5pm
tapi dah dekat pukul 5.30pm pun tak siap2 lagi
tu sebab cancel pi beraya...
iskh...iskh...

last2 nye kan acu & suria pi beraya kat Restoran Chop & Steak
hahahahaa....dalam keadaan ari mula ujan
dengan gaya2 vouge nye kami pi makan kat situ...
hehehheee....

nasib baik le sempat sampai kat kedai tu
sebab lepas tu ujan turun dengan lebat nye....
huh...dengan kilat....petir..ribut...
iskh...tak nampak jalan le kalau drive...
kami lepak situ sampai ujan berenti

tengok le si Suria nie possing dgn gaya ala2 poyo
depan sizzling steak dia tu
sebabnye nak tunjuk manik kat baju dia yg dijahit oleh Maziah
kui..kui..kui....(jangan marah suria nooo...)



this is my favourite meal Grill Fish...emm..nyummy...
tapi baju acu nie nampak tak vouge lak dalam gambar nie
iskh..iskh..dah la baju mahal
dalam sejarah tu beli baju mahal tu...
nie semua gara2 nak pi dinner thn lepas la nie...


dalam 8.30 baru kitaorg gerak balik
lepas ujan lebat tadi menjadi renyai2...

2 xoxo:

aku_suria said...

Patutnya nk tunjuk manik tu kt org2 open house.. tp dh tak jd pegi.. kena la tunjuk kt ko je piah oii.. seumur hidup aku mmg tak penah aku posing maut ngn manik camtu tau.. hehehe..

@cu SaYaNg said...

hahahahaa...
si maziah leh x perasan yg bunga tu ada lah hasil manik dia jahit..