Followers

~Jemputan Lagi???~

Friday, October 31, 2008

Ingat kan ari rabu tu last le jamuan raya nye
rupa nye tak...
semalam, masih ada lagi jemputan rumah terbuka
kali nie jemputan daripada Kak Salmi...
dulu dia staf kat tempat acu keje tapi sekarang nie
dia dah jadi pensyarah kat fakulti dah...

jemputan nye tak ramai pun...
lebih kurang 2 kereta je
dia masak untuk makan tengahari...
aduss...niat acu yg asal nye nak mula balik diet
terus terbantut lagi...

rumah kak salmi nie kat area pasar borong selangor..
tak ingat nama kawasan nye...
cantik rumah dia...
sampai2 je terus amik gambar kat mini fountain dia



lepas tu terus le ke meja makan utama
dah siap terhidang dah makanan kat situ
dia masak nasi putih & lauk pauk
ada sambal udang petai, asam pedas ikan pari + ikan parang,
ayam goreng, sayur kobis masak lemak & kuih muih


nie antara rombongan yg join lunch semalam


from lest :: Kak Ha, Suria, Kak Ikin & Kak Tim
one more group


From left :: Maziah (tak nampak muka), Kak Nurul (duduk), Kak Noraida (yg say hi..),
Kak Ita (tudung itam)
yg tak ada dalam gambar Kak Zana & Kak Saizah

sebelum balik, sekali lagi snap gambar dgn tuan rumah nye


yang tudung cream tu lah Kak Salmi...
sedap kak salmi masak...

terima kasih daun keladi kak salmi, nanti jangan serik jemput lagi

0 xoxo: