Followers

~Keluarga Besar Acu~

Friday, October 10, 2008

Hahaha...nie le keluarga besar acu...
gambar nie di ambil masa pagi raya ke3
sedih bila tengok gambar nie sebab tak de ayah :(
mak acu yg duduk 4 dr kanan..
sebenar nye jenuh gak nak pujuk dia
sebab dia memang tak suka bergambar
tapi ari tu Alhamdulillah hajat kami semua tercapai
terima kasih mak...


sebenar nye acu ada 8 org adik beradik...
acu anak yg bongsu...
acu ada 3 org abg & 4 org kakak

semua abg & kakak acu dah berkeluarga
acu je sorang lagi anak mak yg masih bujang
hehehehe...

acu ada 22 org anak sedara
sepatut nye 23 tapi sorg dah meninggal thn 1995
sebab eksiden...nama dia Nurul Anis Naim
dia anak sulong abg acu yg ke4 (Karim)

dalam gambar nie yg tak de
gambar abg ipar acu yg sulong
dia tak datang aritu...
sorang lagi abg ipar acu yg ke7...
dia dah meninggal...
dia meninggal setahun selepas arwah ayah acu meninggal

nie lak gambar ahli keluarga acu yg pompuan je
ramai kan...hehehehee


ha...nie lak gambar acu & semua anak2 sedara acu
bayang kan le betapa ramai nye anak2 acu :D




let me introduce my anak2 sedara to u all...

berdiri di belakang sekali (dr kanan) ::
Amzar, Habib, Amin & Annuar

berdiri di barisan kedua dari belakang (dr kanan) ::
Farhana, Adillah, Abg Yeh & Adik An

berdiri di barisan ketiga dari belakang (dr kanan) ::
Amirah, Najihah, Noraini, Mimi, Afikah, Diana & Ainaa

berdiri sama dengan acu (dr kanan) ::
Akmal, Khairi, Acu, Norhayati & Nurul Ain

duduk barisan depan (dr kanan) ::
Syikin, Aliff & Nurul Syifa

heheheee....tu lah keluarga saya :D

0 xoxo: