Followers

~2 Syawal~

Friday, October 3, 2008

Penat nye...
tu yg dpt disimpul kan utk semalam nye raya...
baru raya kedua...dah ngadu penat...
hehehehee...

risau pun ada gak nie...
risau berat badan naik...uhuk...
maklum le banyak makan...

raya kedua semalam acu + family
pi beraya ke rumah 2 besan mak acu...
both of them dok kat satu kampung...Yan
so, senang le nak beraya nye...sekali harung je

memula sekali pi umah ayah kak Teh (kakak ipar kedua)
dia jamu mee bandung...
adus sedap nye...
tapi acu tak makan mee nye cuma makan sayur2 dalam kuah nye je

lama gak lepak kat umah dia
dari pukul 10 lebey sampai pukul 12pm
baru beredar pi umah mak kak Ta lak (kakak ipar pertama)

kat umah mak kak Ta nie makan kuih je
lagi pun mak dia puasa so, dia jamu kuih je la
sambil org tua2 berbual, kami ni dok bergambar je la :D
nie acu & kakak



nie anak2 sedara acu & mak kak Ta (Tok Teh)


memandang sebelah umah Tok Teh nie ada umah anak lelaki dia
maka secara tak langsung nye kami di jemput ke rumah tu gak

seperti tadi gak kami di jamu dengan kuih muih je
acu makan maruku & rempeyek yg tuan umah buat
sedap...hehehhehe

aktiviti lain apa lagi...snap 2 - 3 keping gambar le...
ada rupa ct tak gambar acu nie...hahahahaha



Amzar & Afikah



Syikin & Afikah


Kakak acu + Syikin


Acu & Amzar (Ada ala2 Dato K & ct Nuraliza tak?? ahaks...)


almost 2.30 kitaorang bergerak balik ke umah
balik tu singgah satu lagi umah..
umah Mak Teh acu (kakak kepada mak acu)
lepak tak lama sebab nak balik solat zuhur

lepas asar tu kakak + abang + anak2 sedara acu
pi beraya umah sedara sebelah arwah ayah lak
tapi acu tak ikut...penat sangat
lagi pun terasa mcm banyak nye acu makan utk ari tu

iskh...nie le susah nye kalau diet...
kena berhati2 je nak makan...aduih la...

0 xoxo: