Followers

~Tempat Lepak Baru~

Friday, October 31, 2008

cuba le korang layan gambar2 yg acu upload nie
semua2 nie berkumpul kat meja acu
diaorg sekarang suka lepak kat tempat acu
sebab nye kat tempat acu dah ada kerusi panjang
tempat acu lak luas...dengan hamparan tikar buloh
memang sedap le nak lepak

layan le keriangan diaorg semua nie kat tempat acu
masa nie kami sembang kosong +
buka hamper
sambil2 tu dok agih2 kan tupperware kepada staf
tupperware tu adiah daripada kak tim & kak zana
yg akan bertukar ke fakulti

nie che nah dengan gaya model tupperware nye


nie kanak2 tua yg riang...hehheheee




nie kak ikin control cun


kak noraida dengan junk food nye
opss...sila abai kan ye atas meja acu yg berterabur tu...


kebetulan ari nie 31 Oktober bufday azizi
so, bufday boy diberi penghormatan untuk buka hamper yg kami dapat


sambil tunggu hamper dibuka, kaum pompuan posing


dari pukul 3.30 smpai le pukul 5
diaorg lepak tempat acu
macam2 cerita yg di borak kan...
suka betul...

2 xoxo:

aramis2177 said...

Alos piah dearie...
waaaaa..sakan noo tempat hang...aku igt ada tempat lepak makan baru kaa apaa ...hikhikhik!!!!anyway..sorry laa wey lama xsinggah sini...tau2 laa keadaan aku nih....
hang laa camna?insyaAllah nanti ada kesempatan citer laa kat aku naa....
till then..take care!miss ya!

@cu SaYaNg said...

hehehe...
tempat lepak aku kt opis le..
selalu makcik2 nie semua lepak kat pantry je. tapi kali dak dah..depa dok mai lepak kt tempat aku lak..ahaks..

wei, nanti aku cite noo...
hang take care tau