Followers

~Lagi Lagi Jamuan Raya~

Thursday, October 30, 2008

Pukul 1pm, kami bergerak le ke Putrajaya
sampai kat Taman Botani, orang ramai gak
kira penuh le meja yg disediakan NCoral tu
nampak best je jamuan nye
ala2 konsep garden party...tepi tasik
berangin2 je...syok nye layan...

wah!! menu nye nampak menarik...
suria cakap ::

"Padan le rezeki kita tak banyak kat dewan tadi, rupa nye rezeki kita kat sini"

hehehehee...niat yg asal nye hanya untuk bergambar je
akhir nye jadi sebalik nye lak...muahahahaa
tak tahan acu tengok BBQ...kui..kui..kui...

menu nye

~ nasi arab + kambing panggang (2 ekor)
~ sate ayam + daging
~ BBQ - daging + sotong + udang + sosej
~ rojak mamak + cendol

memula suria amik sate...acu berkongsi pinggan dengan suria
pastu acu amik kambing panggang sikit...
kak zana & kak tim amik bbq
kak izan & kak ita amik nasi arab
kami semua makan bawah pokok kelapa
dengan angin nye...adusss...syahdu je rasa

tengok udang yg kak tim amik....besar2 & sedap sekali
udang segar..manis rasa nye...



iskh...mapuh le kolestrol..sure la tinggi
sbb acu dok pulun makan bbq je....
tengok le si suria nie, org dok makan dia dok control ayu berposing...
heheheee...jgn marah ye kak su...


tengok le kambing panggang nye nie
yg nie set kedua...memang lum berusik lg


mamat nie ensem kan? hehhehee....sweet je muka dia
if tak salah acu, dia nie staf NCoral...


bukan setakat layan perut je, berposing pun kena gak layan


dari kiri :: kak tim, acu, suria, kak zana & kak izan
abaikan je pinggan makanan kat depan kami tu ye

sebelum balik, posing sekali lagi


and one more pic sebelum naik keta


opppss!! ada lagi satu le


nak tau tak apa ada dalam bungkusan di tangan acu tu?
dalam tu ada nasi arab + kambing, daging bbq, udang & sotong
acu bawa balik untuk beberapa org kat opis nie
diaorg pesan kan...sebab diaorg ada hal tak leh nak pi

0 xoxo: