Followers

~Jamuan Raya~

Tuesday, October 28, 2008

Pagi tadi ada jemputan jamuan raya dari PPL
PPL = Pusat Pengajian Luar
salah satu fakulti or jabatan kat opis acu
acu dapat jemputan nie sebab selama nie
dok tolong diaorg jaga rakaman untuk student PJJ

so, mana2 staf yg bekerja dgn diaorg di jemput le ke jamuan nie
antara yg dapat jemputan nye


dr kiri :: che nah, acu, wife userie, userie, jafni & abg din
yg tak de dalam gambar nie abg zamrin & nazri

menu nye boleh tahan banyak gak
ada nasi tomato, rendang ayam, rendang daging, lemang,
laksa kelantan, sate, buah2 an, ABC, kue teow goreng,
sagu gula melaka & yg paling spesel nye
ada cup cakes...so cute


comel sangat....acu suka...tak tau nak pilih corak yg mana
semua nye cantik2...nak makan pun rasa sayang je...hehhehee

acu layan laksa kelantan...sedap...
nak tau sapa yg masak???
nie le rupa nye tukang masak laksa tu


Pn Rosliza...dia nie Peg Tek Maklumat kat PPL nie
dia memang orang Kelantan...sebab tu dia pandai masak laksa kelantan

acu kongsi makanan dgn che nah...sebab nak makan semua
rasa nye tak terabis...sure kenyang gile kan...
so, penyelesaian nye kami kongsi le makanan tu
acu rasa semua kecuali lemang, nasi & rendang
che nah lak asyik pulun laksa je...hantu laksa betul le minah nie


dalam jamuan nie gak diaorg ada sediakan 3 hamper untuk cabutan bertuah
nombor cabutan bertuah tu diletak kan di bawah setiap kerusi yg kami duduk
hanya 3 kerusi yg bertuah je ada nombor tu
ha...jangan tak tau meja kami ada yg bertuah
nak tau sapa?? semua nye bertuah...hahhahaa
sebab nye kerusi yg ada nombor tu tak de orang duduk
yg jumpa nombor tu, abg din...so, dia le pi amik hamper tu



nanti hamper dibahagi pada kami berlima le...

disebab kan terlalu suka cup cakes tu, tengok le acu amik
banyak....sebab suka semua corak2 nye


tapi nie bukan acu makan sorang tau...
acu amik untuk suria, kak win, maziah & kak tim
diaorg tak dapat jemputan...so, acu amik le untuk diaorg
bagi sama2 rasa...acu dah rasa satu tadi
kek nye sedap...

emm....kami balik ke opis pukul 1.40pm...
semua nye kekenyangan...

thank you PPL...jgn lupa tahun depan jemput lagi...

0 xoxo: