Followers

1-1-11

Sunday, January 2, 2011

Cantik tarikh tu kan???
acu memulakan hari pertama di tahun baru ni
dengan menghadiri 2 majlis...Majlis Perkahwinan & Majlis Pertunangan

Pertama sekali menghadiri Majlis Perkahwinan kawan pejabat acu
di Taman Botani, Putrajaya...
acu ucapkan tahniah kepada Harun & pasangan nya...
semoga berkekalan hingga akhir hayat..insyaAllah...


Dari Putrajaya, acu terus ke Dato Keramat, Kuala Lumpur
Majlis Pertunangan Maria, adik kepada Suria....
semasa acu sampai majlis nya dah selesai
cuma ada beberapa orang lagi saudara mara dia yang belum balik

Dari rumah Suria, acu ke rumah Are; kawan kepada Mr.EE
jumpa Mr.EE di sana...ingat kan nak minum kat kawasan situ je
rupa-rupa nya Mr.EE & kawan-kawan merancang nak ke Pavilion
konon-konon nya belated new year celebration la...

Kami minum & makan di Spazzio, Pavilion
berbual kosong sambil menonton sukan di TV..
acu & Mr.EE tinggalkan mereka sekejap
ingatkan nak tengok wayang tapi full house la pula
batal kan niat cuma jalan-jalan cuci mata saja
sebelum berpatah balik ke Spazzio...

Dalam pukul 9 lebih baru kami beredar mengikut
haluan masing-masing...
lepas hantar Mr.EE balik..acu pun teruskan perjalanan acu





"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

1 xoxo:

farra8979 said...

cantiknye pic pengantin... ^_^