Followers

Kerja, Wayang & Happy Thaipusam

Thursday, January 20, 2011

Walau pun hari ini adalah hari cuti umum untuk negeri Selangor
tapi acu tetap juga datang ke pejabat dengan rasa sukarela nya
(memang la sukarela maklum la hari ini OT masyukkkk...hehehe)
ada kerja yang nak di siap kan tapi nampak gaya nya tak siap juga
sebab banyak yang "tersangkut" bila tiada pakar rujuk...huhuhu

Disebabkan kerja "tersangkut" jadi, acu beli tiket wayang kat GSC
mahu nonton Khurafat - Perjanjian Syaitan dengan Ashraf; anak saudaraku
Selamat bercuti untuk semua...dan Selamat Mencuci Dosa untuk
kaum India yang beragama Hindu...(besar betul Dewa Murugan nie..)


p/s::gambar ehsan en.GooGle





"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

10 xoxo:

azieazah said...

OT masyukkkk...
bleh ler bersukaria nonton wayang. Cuti kan...
Jangan jerit kuat sangat dlm panggung tau.

midiaida said...

wahhh masyukkk..heheh..midi malas nak ot..kul 12 baru bgn..hahah..nak tgk cite tuh ek???x takut ke???ramai kate separuh cite diorg da kua..seram giler ngan sound effect..hihihihhi..

Anonymous said...

laki saya kena keje hari ni, kesian dia. tapi saya dapat me time di rumah. yahuuuuuuuuuuu!

Eri-chan said...

duduk rumah layan TV je acu....
selamat tgk wayang..nanti story moriii ya

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Beshnya ada overtime... vic dah bertahun terpadam istilah overtime. Balik lewat sampai malam pun welfare kepada kompeni je. Kalau Sabtu ahad kena kerja pun cuma dapat replacement AL je.

@cu SaYaNg said...

kak azie::

control kak...hehehee
tapi memang ramai yg menjerit semalam...hehehee

@cu SaYaNg said...

midiaida::

p la tgk...best tau
memang menyeramkan...heheheee

@cu SaYaNg said...

anynomous::

best lepak kt umah..

@cu SaYaNg said...

Eri-chan::

jgn lupa g tgk Khurafat tau..best!

@cu SaYaNg said...

VIC::

acu pun dah lama tak ada OT nie
sekali sekala je OT sekarang nie...