Followers

Sayu

Wednesday, January 12, 2011

Tiba-tiba saja hati ni jadi sayu
air mata ni daripada tadi tak henti mengalir
macam-macam ada dalam kepala otak ni
entah lah....


p/s::gambar ehsan en.google


"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

16 xoxo:

Jake Daughter said...

Darl.... Jangan la sedih.. Kalau hang sedih..Aku pon sedih... Hang selalu bagi aku semangat... Jangan la sedey2...

Eri-chan said...

acu jangan ar sedih.....kalau sedih sangat mintak padaNYA ketenangan.

Dearie Pearls said...

why dear?
menangislah sayang kalau itu yang bisa melegakan kekusutan.

tapi selepas ni kena happy2 tau.

take care acu...

AzMask said...

Ye.. menangislah sepuas hati.. sehingga hati menjadi tenang selepas itu. Kemudian jangan di fikirkan sangat ttg kesayuan tu..

kakcik said...

(tak masuk rupanya komen yang kakcik hantar semalam)

Sabarlah Acu - hidup ini memang begitu, ada waktu kita gembira ada waktu kita sendu. Ingatlah Dia yang sentiasa ada bersama kita. Semoga Acu tetap ceria seperti biasa kerana ujian sentiasa ada, cuma terpulang kepada kita untuk menanganinya.

Senyum ya... Kakcik sayang Acu. :)

@cu SaYaNg said...

JD::

kadang2 aku tewas jugak..

@cu SaYaNg said...

Eri-chan::

insyaAllah..thanks dear

@cu SaYaNg said...

Dearls::

Thanks sayang

@cu SaYaNg said...

AzMask::

ye kak..lepas nangis rasa puas ati

@cu SaYaNg said...

kakcik::

terima kasih kak..acu pun sayang kakcik :)

en_me said...

aper diharap padi diseberang..

padi kat mesia pown banyakk uoolss.. kehh

aramis2177 said...

darling,
why ooooo why hang bersedey nih! cer citer 3x!!!!!!! mai la lepak2 umah aku bila2 hang free......

@cu SaYaNg said...

en_me::

apa kaitan padi lak nie??

@cu SaYaNg said...

aramis::

tak dak apa lah yang
sesekali terlayan feeling lak
lama kita tak jumpa kan??
aku pun rindu hang...

NM02 said...

naper ni? sedih lagi tak hari ni??

@cu SaYaNg said...

NM02::

skrg dah ok dah kak..hehehee