Followers

KEJAM!!! Ibu TIKAM Bayi Baru Lahir

Tuesday, January 25, 2011

Tengok Buletin Utama kat TV3 tadi tak??
seorang ibu membunuh bayi yang baru dilahirkan!!!
kenapa lah manusia nie kejam ya Allah!!!

Mayat bayi yang berlumuran darah di TIKAM beberapa kali
ditemui atas plastik dalam bilik air rumah perempuan tu
kejadian berlaku di Kampung Jawa, Klang..


Perempuan kejam tu warga Myanmar... muda lagi baru 23 tahun
beranak sorang-sorang kat rumah tu..tak ada orang tahu pun
kata jiran perempuan kejam tu

"semalam saya lihat perut besar, hari ini sudah kempis"

Tergamak nya dia...tak ada sifat perikemanusiaan langsung
agak nya apa lah yang dia rasa masa dia tikam bayi tu???
semoga dia mendapat balasan yang setimpal dengan dosa dia!!!



"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

Dearie Pearls said...

huh~

kalau tak nak baby tu serah je dengan sesiapa. ni tikam lak..

wahai manusia....

The Red Rambutan said...

Acu - Ini semua kerja orang gila la ni. Kesian baby tu, dah sampai ajalnya. Orang lain bertahun mencuba nak dapat baby, yang diaorang ni, dah dapat buanglah, bunuhlah, campak sani sini lah. Subhanallah. kalau tak nak, bagi je kat aku, ataupun bagi je kat orang perempuan yang nak anak tapi tak nak kahwin macam cerita Mazidul tu. Betul tak Acu?

hysman said...

bila otak letak kat tapak kaki,bila akal dipersetankan oleh iblis...
senjgal...
dah giler tu kot....

dunia akhir zaman cu..:(

Gimi said...

nak cubit baby pun x sanggup, entah camne la pompuan tu leh tergamak tikam anak dia..