Followers

WW#47:: Nak Balik "Kampung"!!!!!

Wednesday, May 16, 2012

Tetiba terasa rindu nak balik "kampung"

Photobucket

Terus booking tiket...

Photobucket

dan terus booking hotel...

Photobucket

Hujung bulan nie nak balik..hoyeeeee!!!!





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

14 xoxo:

Azian Elias said...

amboii.. akak baru cerita balik kampung, dia dah tempah ticket dahhh.. heee..

@cu SaYaNg said...

kak Azian::

hehehee...apa nak buat kak
dah rindu :)

kakcik said...

Balik kampung lagiiii...

@cu SaYaNg said...

kakcik::

a'ah mak...heheheee

ainnoraini said...

kakain minggu ni balik kampung..tapi dekat jer kat melaka...
tak yah tempah tiket..naik kete jer..

h4ni3 said...

sape ada kat sana?
ehemmm.. ;)

@cu SaYaNg said...

kak ainnoraini::

ala...akak x de la time gathering ahad nie ye?? :(

@cu SaYaNg said...

kak h4ni3::

ada kawan2 la kak..hehehee

ainnoraini said...

acu...betul la tu..tadi kakain ada tanya kat kawan kakain tu..dia pun kenal acu masa gi umrah hari tu..
wahhh betapa keciknya dunia nii...tak sangka betul kannn...

** kawan kakain tu kirim salam kat acu tau...

Papa Mifz said...

jauh yer kampung akak...

[PCL] said...

ada buah genuaq dak. ...bwa blk mai sini bleh? ;-)

@cu SaYaNg said...

kak ain::

W'salam...jenuh tenung muka kawan kak ain tu...rupa nye tepat tekaan acu..hehheee

@cu SaYaNg said...

Papa Mifz::

Hahahahaa...berangan kekonon kampung kat oberse..hahahaa

@cu SaYaNg said...

PCL::

nanti acu p cari kat pasar dia noo...heheheeee