Followers

WW#49:: Suasana Haram Selepas 12 Tengah Malam

Wednesday, May 30, 2012

Usai tahlil [sini] acu ke Haram seorang diri
menunaikan solat sunat apa yang patut
merenung keadaan diri...mengenang dosa-dosa
yang acu lakukan sepanjang acu hidup
sambil memandang sayu ke arah Kaabah yang bakal acu tinggalkan

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Acu buat solat Sunat Hajat betul-betul di depan Multazam
mohon Allah makbulkan semua doa yang telah diamanahkan
oleh kawan-kawan pada acu

Photobucket

Hajat hati nak stay sampai ke Subuh
tapi takut mak risau, pukul 3 pagi acu berjalan balik ke hotel
dengan air mata tak henti mengalir di pipi :(




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

10 xoxo:

Daddy Ziyyad said...

mesti rasa sedih yg sangat kan nak balik tinggalkan kota mekah...

masih ramai org di Haram kan walaupun dah lepas jam 12am...

h4ni3 said...

cantiknya warna tudung acu
:)

Kakzakie said...

Insya-Allah doa-doa Acu depan multazam lagi akan dimakbulkan Allah... Kakak tengok gambar pun hati sayu...

@cu SaYaNg said...

Daddy Ziyyad::

memang pun...Allah saja yg tau
manusia tak pernah berkurang dalam Rumah Allah nie...setiap masa penuh je dengan umat manusia :)

@cu SaYaNg said...

kak h4ni3::

nampak cantik sebab arbaya hitam kot :)

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

masa tulis entri nie tadi
acu sebak...dalam tak sedar air mata mengalir kak :(

zill said...

assalam acu...
dari alam nyata kita jumpa dialam maya pulakkan...masihkah ingat lagi...

@cu SaYaNg said...

kak Zill::

w'salam kak
mesti la acu ingat
acu nak antar emel pada akak
tapi asyik lupa je...heheheee

anaa said...

tu doa2 kengkawn kirim ke.. semoga semua doa2 acu dimakbulkan Allah... Amiin..

gadisBunga said...

sana selamat ye acu jalan sorang sorang?