Followers

Alhamdulillah...Selamat Mendarat Di Bumi Malaysia

Thursday, May 31, 2012

Tarikh:: 25-05-2012 (Rabu)

Lapan jam dalam flight jam 10 pagi
kami selamat mendarat di KLIA...Alhamdulillah

Sebaik melepasi imigresen, terus ke tempat mengambil bagasi

Photobucket

Photobucket

Dah dapat semua beg, ketua rombongan membaca kan doa selamat

Photobucket

Tiba lah masa untuk mengucapkan selamat tinggal
bersalam-salaman..berpelukan...mohon ampun maaf
atas semua salah silap atau terkasar bahasa
sepanjang berada di Tanah Suci

Photobucket

Sebaik keluar, kakak acu & Amzar; anak sedara acu dah sedia menanti
kali nie tak ramai yang datang sambut kami balik sebab hari kerja

Dari KLIA terus ke BTHO balik rumah kakak
sampai sana baru lah badan terasa penat
sepanjang hari acu zzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Hingga ke hari ini doa dipohon pada Allah
agar suatu hari nanti acu dapat ke sana semula
jika di beri pilihan, kesempatan dan peluang
acu nak "ambil" semula apa yang acu tinggal di sana
tapi apa kan daya sudah tertulis di atas sana
rezeki tak menyebelahi acu
acu kena redha dengan Qada dan Qadar
yang telah ditentukan oleh Allah :)




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

10 xoxo:

Kakzakie said...

Bersyukurlah Acu... selamat sudah untuk kali ini. Insya-allah akan ada peluang lagi kerana itulah doa kita setiap kali mahu meninggalkan tanah suci... akan ke sana lagi..

zill said...

acu..spai skrg kak zila masih lg terkenang saat indah kita kat sana..Akak sentiasa berdoa semoga dapat ke sana lg..Insyaallah

JunAina said...

Moga tahun depan akak pun ada rezeki untuk ke sana ye dik. Tak sabar...

Kamsiah said...

salam..
mmg kebiasaannya macam tu...mereka yg dah kesana...berniat utk kesana lagi..dan lagi...

salam kenal & follow sini

Daddy Ziyyad said...

8 jam dlm flight...jenuh jugak! hahaha


tak sabar nak rasa feeling pergi/balik umrah macam Acu ni..

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

betul tu kak
tak pernah jemu nak ke sana setiap tahun :)

@cu SaYaNg said...

kak zill::

kann?? insyaAllah kak ada rezeki kita akan ke sana semula..best nye la

@cu SaYaNg said...

Kak Junaina::

Best nye...mudah2an termakbul doa akak :)

@cu SaYaNg said...

kamsiah::

yup...tak de istilah jemu utk ke sana

thanks ya follow acu :)

@cu SaYaNg said...

daddy Ziyyad::

direct flight dr Malaysia 8 jam
thn lepas dari Jakarta 9 jam

insyaAllah satu hari daddy & mommy pun akan merasa feeling tu juga :)