Followers

Kenduri Tahlil Di Jabal Nur

Thursday, May 24, 2012

Tarikh:: 22-04-2012 (Ahad)

Majlis Tahlil nie merupakan acara wajib yang
dianjurkan oleh pihak agensi DAKNA Travel

Selepas maghrib, semua jemaah di bawa ke Jabal Nur
dengan menaiki bas
kami solat isyak berjemaah di sana

Photobucket

Bacaan tahlil bermula usai solat isyak

Photobucket

Kemudian acara mengisi perut
menu yang dihidangkan istimewa dari menu hari biasa
nasi arab berlauk kan kambing dan juga ayam

Photobucket

Selain menu Arab turut disediakan juga menu Malaysia

Photobucket

Photobucket

Kejutan dibuat untuk jemaah yang menyambut birthday bulan April

Photobucket

Semua jemaah balik ke hotel dengan perut kekenyangan :)







Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

8 xoxo:

JunAina said...

Acu...owhhh...nasi arab berlaukkan kambing boleh buat air liur akak meleleh2...ishkkk...

anaa said...

wah ada kenduri lagi ye.. banyak betul lauk2..acu makan ke kambing..?

[PCL] said...

baca entri Acu time lapar nih..huhu kambing..my fav tuh...syukur alhamdulillah, bila plk nk buat kat sini Acu ?..tak pun nasi kandar @SP bebila blk kpg nt ka...keh2.

gadisBunga said...

best jugak pegi umrah ni kan? makan best...! hahaha *niat dah salah. astaghfirullahalazim... :D

Kakzakie said...

Baguslah agent Acu nie siap ada buat kejutan buat birthday lagi...

p/s: kakak rasa sayangnya kalau cerita Acu habis bab pergi umrah nie. Kakak harap dapat mengikuti cerita sampai Acu balik... suka:)

Azian Elias said...

MASYALLAHH.. dapat buat tahlili di sana ye..

food tu bestnya.

ainnoraini said...

bila baca nii..
mcm kakain pulak ada kat sana tau....

mudah-mudahan dgn izin dari Allah..akan sampai jugak satu hari nanti..

Papa Mifz said...

siap ado kejutan...terbaik lah...