Followers

"Ya Allah! Kembalikanlah Daku Ke Baitullah Ini Lagi"

Monday, May 28, 2012

Tarikh:: 24-04-2012 (Selasa)

Hari nie merupakan hari terakhir bersolat di Rumah Allah
kami melakukan tawaf wida selepas solat subuh

"Ya Allah Tuhan yang mengembalikan sesuatu,
kembalikanlah daku ke Baitullah ini lagi..."


Air mata turun macam hujan
tak boleh nak control lagi dah
nie hari terakhir untuk melihat Baitullah
entah masih ada rezeki atau tidak lagi
untuk kembali semula ke Rumah Allah nie :(

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Berjalan balik ke hotel dengan air mata masih
mengalir di pipi acu yang gebu nie
tak tau lah...hati nie sayu sangat
perasaan acu nie tak sama dengan kunjungan acu tahun lepas
entah lah...tak tau nak describe macam mana








Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

8 xoxo:

JunAina said...

Acu...akak pun nak jugak melalui perasaan macam tu. Doa yang terbaik moga2 dapat menjadi tamu Allah dalam masa terdekat. Masih merancang untuk bawak mak bersama.

gadisBunga said...

saya baca pun rasa sebak acu...

Kakzakie said...

Begitulah Acu... tanyalah siapa juga yg selepas tawaf wada'/wida' pasti akan bercucuran airmata sayu meninggalkan baitullah. Dalam bas bila nak lambai pun hati sayu tak terkata.

Kakak yg baca N3 Acu kalau boleh tak mahu habis cerita apa lagi Acu yg baru balik dari sana...

@cu SaYaNg said...

Alhamdulillah...bagus nye kalau dapat pegi kak :-)

@cu SaYaNg said...

Gb:

Sebak :-(

@cu SaYaNg said...

kakzakie:

Smp sekarang ati meronta nak menetap di sana kak

Kella said...

kanapa hati kita meruntun syahdu! tiba tiba air mata bergenang.... ='(

@cu SaYaNg said...

Kella::

Sayu kan?