Followers

Berihram Di Jaaranah

Monday, May 21, 2012

Tarikh:: 17-04-2012 (Selasa)

Balik dari Mina [sini], kami singgah Jaaranah
satu lagi miqat untuk berihram
Alhamdulillah nie umrah kedua kami sekeluarga

Photobucket

Bagi jemaah yang tak mau berihram
mereka ambil kesempatan cuci mata dan cuci "poket"

Photobucket

Best je kan tempat lepak driver-driver bas nie???

Photobucket

Bila semua selesai berniat kami terus balik ke Kota Mekah

Photobucket

Sampai ke hotel, acu sekeluarga terus ke Haram
nak selesaikan ihram kami

Photobucket

Alhamdulillah selesai umrah kedua kami...syukur :)






Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

14 xoxo:

Kakzakie said...

Acu sekarang ada lagi tak yg jual air jaaranah? Dulu ada org siap bawa wheelbarrow bawa air ini dan dijual. Mungkin sekarang tak dibenarkan ye...

Tukar-tukar tempat miqat pun best juga Acu. Bir Ali, Jaaranah dan Tanaim so dapat rasa solat sunat sebelum miqat di semua masjid...

[PCL] said...

cuaca panaih kat sana...panaihnya cmana tu @cu?.

Afasz said...

boleh plak dioranh berehat dlm tu...hehehehe :D

sy fasz yg berkelah sesama aritu :D

gadisBunga said...

Alahmdulillah...selesai dengan sejahteranya. :)

Anaa said...

Alhamdulillah.. selesai sudah..

manissnya aacu..

Papa Mifz said...

alhamdulillah syukur..dah kedua kali yer...:)

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

dah tak de dah
rasa nye telaga tu pun dah ditutup kot...acu x perasan lak aritu telaga tu ada lagi ke x..

@cu SaYaNg said...

PCL::

Panas kering tapi berangin...kalau kat Malaysia nie panas nye membuat kan kita berpeluh tapi kat sana tak cuma terik la

@cu SaYaNg said...

Afasz::

Tu lah...siap ada karpet semua...selesa je tengok diaorang landing..hehehee

@cu SaYaNg said...

GB::

Ya..Alhamdulillah :)

@cu SaYaNg said...

Kak Anaa::

Alhamdulillah...terima kasih kak Anaa
erkk...upah untuk pujian tu dah bagi aritu kan?? hehehehee :P

@cu SaYaNg said...

Papa Mifz::

Alhamdulillah...sebenar nya kali ke3 acu ke sana :)

eezance said...

Salam singgah.. :)

Alhamdulillah.. murah rezeki tuan blog...

@cu SaYaNg said...

eezance::

Alhamdulillah
terima kasih sudi singgah :)